Sesiunea de cumparaturi

Ca un overachiever care se respecta, mi-am terminat cumparaturile de Craciun cu mai mult de 2 saptamani inainte de Sarbatori. Am luat frumos cadourile pentru toata lumea, m-am simtit multumita si stiu ca ma voi putea relaxa in timp ce altii se agita 😀 Soarta insa mi-a dat peste nas pentru ca in timp ce ar fi trebuit sa dau cadourile colegilor mei de facultate care plecau in ultima zi spre casa, eu stateam in pat, cu febra si vedeam flacari pe pereti. Ma rog, nici ei n-au plecat, de la ei am aflat de drumurile blocate de prin tara, dar tot nu am apucat sa impart cadourile, ca o Craciunita constiincioasa.

Apropo de timp, o adevarata aventura mi s-ar parea sa iti faci cumparaturile de Craciun (cadouri si restul) dintr-un magazin gen Mega Image care sa fie ultimul magazin deschis in momentul in care ai tu nevoie de cumparaturile alea. Mie mi-ar placea teribil, pentru ca intotdeauna gasesc ceva dragut si imi place sa compun cadouri, sa explorez posibilitatile si sa gasesc chestii.

O alta chestie care imi place e sa fac cumparaturi noaptea. Evident, ma entuziasmez grozav in perioada asta de iarna, pentru ca de cativa ani incoace, unele hipermarketuri tin deschis toata noaptea. Sigur ca nu se gandesc ei la fericirea mea, dar eu ma bucur de initiativa lor. Si de cand a aparut posibilitatea shoppingului nocturn, il fac in fiecare an, devenind un obicei. Si e si un fel de traditie mama-fiica, deoarece cu mama celebrez chestia asta 😛

Si, desi eu mi-am terminat shoppingul de sezon, a trebuit sa merg intr-un mall cu doi fosti colegi ca sa luam un cadou pentru ziua unei foste colege. Din fericire, mallul respectiv e mai mereu gol, vad ca si de data asta a fost la fel. Dupa ce i-am ametit pe baieti in toate magazinele, consecventa ca o shopaholica, concluzia lor a fost: cum sunt femeile astea de Sarbatori. Parca brusc a disparut tot raul din lume. Misuna si se inveselesc la cumparaturi, stau cu blana in mana asteptand sa o cumpere, zambind la persoane pe care intr-o alta perioada a anului le-ar omori in chinuri, in public. Isi dau blanurile de la una la alta, zambind larg si aproape sincer.

Partea asta de cumparaturi adauga o pata de culoare iernii. O urma de galagie, semn ca nu e totul cazut in amorteala. Un echilibru intre magazinele pline de viata si exteriorul calm si prea linistit.

Posted on Decembrie 22, 2009, in Zile bune si nebune and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

