Ironic

Eu am incercat sa fiu cat mai jolly anul asta, entuziasmata de Craciun, ready to embrace it etc. Am incercat sa raspandesc sentimentul printre cunoscuti, sa le propun un Craciun de neuitat.

Ei bine, cu siguranta o sa fie de neuitat. Am stiut asta inca de cand am deschis ochii si am vazut ca imi picura apa din tavan. Se pare ca zapada, elementul ala atat de important pentru un Craciun reusit, a inghetat, a blocat jgheabul si a inceput sa se topeasca si sa se infiltreze prin acoperis, pe perete, in mansarda si apoi la mine. Si-a gasit un loc perfect in care sa picure, langa prelungitor. Asa ca pe langa durerea de cap cu care m-am trezit, mi-a facut pauza si inima cand am inteles situatia. Asa ca acum ai mei sunt pe acoperis, dau zapada.

M-am dus sa ma linistesc, sa ma uit la brad. Bradul e cazut. E un brad mare, intins in toata camera. Si a prins si cadourile in drum spre podea. Asta dupa ce l-am impodobit azi-noapte pana la ora 2, nerecunoscatorul.

Partea cea mai amuzanta e ca am sunat pe cineva care ieri injura de mama focului Craciunul. L-am intrebat daca s-a intamplat ceva special. Evident, nu s-a intamplat nimic. Si am inceput sa ii povestesc despre Craciunul meu. L-am surprins. Pana si el s-a prins de ironia sortii.

Bine ar fi sa mai primesc multe cadouri azi si in zilele ce urmeaza. Altfel renunt la sarbatoarea asta. Pana una, alta… Craciun Fericit!

Posted on Decembrie 25, 2009, in Zile bune si nebune and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

