Urari pentru noul an

Ca sa stiti ce sa imi urati. Mi-a venit ideea in clipa in care mi-a facut un prieten vechi urarea de Anul Nou. Faza e ca el mi-a urat diverse si pentru bac si admitere si s-au cam implinit majoritatea urarilor (in amanunt). Asa ca eu ii spun ce vreau si el imi ureaza. Prin urmare, am facut o mica lista, pentru toti binevoitorii.

La anu’ am in plan sa fiu fericita. Sa fiu iubita si sa iubesc. Si nu prostii d-astea gen eu iubesc pe x si y ma iubeste pe mine. Nu, nu, eu vreau reciprocitate. Desi in clipa asta sunt bitter, resentful si grieving, pe viitor stiu ca vreau iubire. Multa si buna.

Vreau bani, ca sa am cu ce sa imi mentin fericit eul superficial si materialistic. Adica ala care se uita dupa tot ce e colorat si stralucitor in vitrine, apoi intra si cumpara.

Succes la facultate. Ca sa nu ma simt degeaba. Adica m-am chinuit atata sa intru aici si sa fac un fleoshc, asta nu e ok.

Sanatate, care mi s-a parut neimportanta pana acu’, dar de-acum stiu mai bine. Multa, multa sanatate, ca sa pot sa ma distrez, sa iubesc, sa am spor la facultate si sa fac shopping de chestii dragute.

Si daca vrea cineva sa imi ureze sa reusesc in anul care vine sa imi realizez calatoria la care planuiesc/visez de vreun an, ar fi minunat.

Atat pentru moment, timpul pentru dorinte nu expira niciodata.

La multi ani si tot ce va doriti!

Posted on Decembrie 31, 2009, in Zile bune si nebune. Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. sweetchildintime

    Hai sa facem ceva ca dorintele alea sa nu ramana doar dorinte, vrei? Hai, hai sa ne punem pe treaba.

    La multi ani, Aurora! And may your wishes come true!

    >;D<

    Apreciază

  2. Si daca nu ti-ai dori nimic anume, ci numai chestii generice de genul „sa mi se intample doar lucrurile utile pe drumul evolutiei mele spirituale”? 🙂
    Si daca ai deveni 100% constienta ca fericirea este oricum in tine si nu ai nevoie de un el/ea ca sa ti-o descopere?…

    Apreciază

  3. Serban Constantin

    Asa, asa draga, abuzeaza!

    Apreciază

Lasă un răspuns

