In autobuz

Am inceput sa ma gandesc la lucruri pozitive, ca sa nu ma mai concentrez pe cele triste si mi-am amintit asta.

Vorbeam in alt post despre nebunii pe care ii stim cu totii si pe care majoritatea persoanelor ii ocoleste. Intr-o zi, n-am avut chef sa fiu draguta, asa ca am reactionat si eu ca ceilalti cand un nebun tot incerca sa imi atraga atentia in autobuz. Ca deh, asa se spune, sa nu ii bagi in seama pe oamenii astia. L-am ignorat, ba chiar la un moment dat eram usor enervata: ce vrea omul asta acum? Ce l-a apucat sa ma deranjeze in timpul calatoriei mele cu  autobuzul? Si-asa detest eu RATB-ul, asta mai lipsea.

Statea in spate, pe locul cel mai din dreapta. La prima statie, cand s-a deschis usa, a inceput sa se uite la mine prin geam, dupa care s-a lipit de geam si a inceput sa faca ochii mari, din cand in cand mai ciocanind in geam ca sa imi atraga atentia. Eu, nu si nu. Stateam acolo, cu castile in urechi, oblivious to all his efforts. Cand a inceput sa faca asta si la urmatoarea statie, mi-am dat jos castile din urechi, cu gandul ca o sa il intreb daca nu are ceva mai bun de facut decat sa deranjeze oamenii din autobuz. Omul, vazand ca in sfarsit il bag in seama, trece peste privirea glaciala pe care i-o aruncam si imi spune, zambind larg: Domnisoara, tare esti frumoasa. Ia uite, – si imi arata o revista mazgalita – am si gresit Sudoku din cauza ta.

Dupa care s-a uitat la mine, mandru de faptul ca a vorbit. Ei bine, treaba asta chiar m-a inveselit asa ca i-am multumit cu un zambet care ameninta sa se transforme in ranjet. Si asta a fost tot. Nu a sarit pe mine, nu mi-a dat in cap, vroia si el sa vorbeasca. E drept ca nu si-a ales tocmai momentul cel mai potrivit, era o dimineata rece de toamna cand nu aveam chef de nimic. Da, cu siguranta, dupa treaba asta, parca ziua s-a imbunatatit vizibil.

Posted on Ianuarie 2, 2010, in Zile bune si nebune and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

