Nu mai e timp

N-o sa insir acum toate chestiile pe care le am de facut pentru maine. Ideea e ca sunt multe si minutioase, iar timpul pare sa alunece. Cand au trecut orele? Munca mea de ce a progresat mai putin decat era programat?…

Dar nu o sa ma stresez. Imi amintesc ca am luat aceasta decizie, de a-mi pastra calmul. Si, fiind calma, am reusit sa termin un proiect, sa ma apuc de altul si sa aman celelalte teme. Daca stau sa ma gandesc putin, chiar e tare fain calmul asta :))

Iar azi a fost o zi frumoasa. De mult timp imi doream sa merg intr-o cafenea, sa imi scot laptopul pe masa, sa ma conectez la reteaua wireless si sa ma prefac ocupata, asa cum am vazut atatia oameni facand… Azi am avut ocazia. Sunt sigura ca de la treaba aia cu pocnitorile mi se trage, numai de experiente noi am parte. Nu am fost singura, asa ca am avut cu cine sa discut despre subiectul asta de proiect care e deosebit si minunat si incredibil. Am avut si o bautura vesela, un Raspberry Mojito care sa imi ridice moralul. (Ceea ce imi aminteste ca ar trebui sa completez lista mea de cocktailuri incercate. Mi-am propus 43, am ajuns pe la 27 :D). All in all, a fost fun. Sa tot merg asa. 😀

Mai ciudat e ca imi place. Desi au trecut 2 saptamani de vacanta, inca imi amintesc teoria, ba chiar destul de bine. Asta asa, ca diferenta in liceu si facultate, ca la liceu mi se stergea mintea in timpul vacantei, pentru ca era bagata cu forta informatie inutila si plictisitoare. Acum chiar imi place tot ce fac la facultate si vad ca am ramas cu suficienta informatie de pe la cursuri. Lucky me 🙂 Tot apropo de liceu, ca sa stie toata lumea ca pe mine m-a marcat („cimitirul tineretii mele” – Bacovia, parca), esantionul meu din proiect este colectivul unei clase din fostul meu liceu. :)) Si daca as putea, chiar as aplica experimentul pe care l-am facut pe o clasa din liceul meu.

Intre timp, sa revin la speechul de la engleza, ultima sarcina pe ziua de azi.

O sa fie o luna incarcata, de care abia astept sa scap. Si e zapada. Si zapada o sa fie si maine. Ah, ca sa nu uit de gerul Bobotezei. E din ce in ce mai bine…

Posted on Ianuarie 4, 2010, in Zile bune si nebune and tagged . Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Daca vrei un loc dragut de baut cocktail-uri dai un Skittles si iti dau numele/adresa.

    Apreciază

Lasă un răspuns

