Un moment de visare

Acum, cand se apropie sesiunea, ma apuca iar dorul de duca. Exact cum eram si inainte de teze, inainte de bac, inainte de admitere. In general, inainte de chestii importante la scoala, am asa un chef de orice in afara de invatat. Ma trezesc brusc ca vreau sa merg pe Luna sau tot felul de chestii de astea. Cred ca e cam ca faza aia cu „daca ti se incalzesc chakrele talpilor ce inseamna? inseamna ca vrei s-o iei la fuga”.

Asa ca acum mi-as suna prietenii cu care nu am mai vorbit de mult timp, m-as intalni cu ei, as pleca la Sibiu, as pleca din tara, as merge la shopping, as pleca intr-o tabara, m-as plimba cu bicicleta, as medita, as citi, as scrie, m-as uita pe pereti, orice numai sa nu invat. 😐 Vacanta imi prieste tare mult… Partea buna e ca la un moment dat s-ar putea sa fiu atat de absorbita de ideea acestor alte activitati incat as invata repede si mult, numai sa trec odata de sesiune cu bine.

Ma gandesc si eu acum, cat imi mai permit sa stau cu ochii pe pereti si cu mintea in alta parte. Ca apoi se termina pauza, se incheie vacanta si incepe perioada in care invatatul o sa ajunga o obsesie.

Dar pana atunci, mai respir un pic, mai visez un pic.

Posted on Ianuarie 4, 2010, in Zile bune si nebune and tagged , , , . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

Lasă un răspuns

