Daily Archives: ianuarie 5, 2010

Not a fan of first days

De obicei, nu vreau sa ma dau jos din pat. In special, dimineata. Dimineata, cand stiu ca trebuie sa ajung undeva. Dar astazi s-a intamplat ceva: azi m-am trezit cu 30 min inainte sa sune alarma si am fost in picioare imediat.

Nu e nici o surpriza, e prima zi de facultate. Doar ca niciodata nu am fost prea entuziasmata de prima zi. Iar chestia aia cu gerul chiar nu e gluma. And I’m definitely not a morning person.

Poate ca ceva din mine se streseaza, asa ca sa fie. Poate e nepoliticos sa fii asa zen. Sau poate sunt eu complet cu capul in nori si ceva din mine incearca sa ma aduca inapoi cu picioarele pe pamant. Si cu proiectele astea, serios acum. Le-am facut, le-am scris, gata. De ce sa le prezint? Si sa le mai prezint si coerent, fara sa o iau la fuga pe niste campii proprii, verzi, cu floricele. Ah, si unul e de prezentat in engleza. I am sorry, Mrs. X, but I am currently damaged, therefore I am unable to deliver this speech. Ar fi dragut sa ii spun asa ceva…

Alte motive pentru care nu imi place prima zi? Pentru ca sunt multe de facut in prima zi, ca sa nu iti blestemi in continuare celelalte zile si sa pot dormi linistita noaptea, stiind ca nu mi-am distrus o saptamana intreaga din cauza primei zile.

Dar despre ziua de azi chiar nu stiu ce sa spun: m-am trezit la timp, am facut tot ce trebuia sa fac (multumesc Daniel pt reminder), ba chiar sunt sanse mari sa ajung la timp la primul seminar, ceea ce nu s-a intamplat decat de 2 ori pana acum. Who knows what this day brings?