The Hanged Man

Avea un prieten niste carti de tarot. S-a trezit el in vara ca e pasionat de subiect, asa ca si-a luat un pachet. Cartile nu aratau asa cum as fi crezut eu. Nu stiu din ce motiv, nu cred ca am vazut filme cu carti de tarot, dar eu mi-am imaginat intotdeauna cartile de tarot ca fiind cu niste desene in culori nici prea tari, nici prea pastelate si cu un model rosu inchis cu fire aurii pe spate. Astea nu arata asa. De fapt, m-am interesat, am cautat prin zeci de modele si nu am gasit nici unul care sa arate asa.

Si cum statea si le tot intorcea si incerca sa le „citeasca”, la un moment dat le ia, le amesteca si apoi imi spune sa aleg o carte, care imi va spune pe unde ma aflu ca nivel al evolutiei spirituale, ceva de genul.

M-am uitat destul de neincrezatoare la el. Sa iau cartea? Sa n-o iau? Am luat una care mi-a atras cumva atentia… Era Spanzuratul. Iar semnificatia cartii este disparitia atasamentelor. Pe moment, am zis: bun, interesant, carticica spanzuratului, inseamna aia, aia si aia. Si ce daca?

Acum, cand ma uit in spate si vad ce a urmat episodului aceluia intamplator, recunosc ca ma simt nesigura. Am pierdut multe lucruri, fara de care am crezut ca nu as putea exista. Astea sunt numite atasamente, dependente de material si asa mai departe.

N-o sa fac aici vreo demonstratie ca tarotul e pe bune sau nu. I actually couldn’t care less about that. E posibil sa fi functionat pur si simplu pe principiul lucrurilor pe care le atragi, lucru cercetat pana si de Jung. Care pe bune acum, era Jung. Dar nici asta nu conteaza. E doar o poveste. Poate o poveste despre coincidente sau despre cum urmeaza viata un fir nevazut pe care il zarim doar din cand in cand.

Posted on Ianuarie 9, 2010, in Zile bune si nebune. Bookmark the permalink. 6 comentarii.

  1. sweetchildintime

    Nu exista coincidente. ;;] We should know that. Ma bucur ca ai trecut peste writer’s block. *hug*

    Apreciază

  2. Totul este asa cum crezi tu……prin gandurile si vorbele tale, iti creezi propriul univers. Daca crezi ca tarotul este o prostie, asa este…daca crezi ca tarotul este ceva bun si adevarat, asa este….Oamenii in evolutia lor se simt cateodata nesiguri si atunci apeleaza la diferite metode”omenesti” prin care isi dau singuri asigurari ca fac ceea ce trebuie…ooo cat sunt de simpatici!!!

    Apreciază

    • midnightfrenzy

      Da, evident, doar ca eu nu incerc sa conving pe altii ca e bun sau nu. Aia a fost si o chestie neprevazuta, ca nu i-am cerut eu sa imi dea o carte, el s-a trezit sa ma puna sa imi aleg una. Dar decat o asemenea asigurare, mai bine nu stiam nimic :)) Imi cadea tavanul in cap si aia era.
      Cum e vremea prin Sibiu? 🙂

      Apreciază

  3. Si aia cu convinsul altora tine tot de nesiguranta….Pana ieri era primavara prin Sibiu…..azi ma uit pe geam si vad ca se chinuie sa ninga…of….cat mai e pana vine vara???

    Apreciază

Lasă un răspuns

