Dezorientare in spatiu

Pentru inceput, sper ca persoana de la care am plecat sa nu citeasca acest post, pentru ca ar rade de mine in moduri neimaginabile si prea nepoliticoase pentru a fi mentionate.

Plec eu, ca o floricica. Mi se spune sa merg in statia nu stiu care, sa iau autobuzul nu stiu cat care ma va duce la cea mai apropiata statie de metrou. „E singurul autobuz care trece, nu te ingrijora”. Ajung in statie, astept autobuzul. Era frig, pentru ca aparent tre sa mai ninga o data. In fine. Dupa o vreme, apare autobuzul asteptat, ca ma ignora complet, trece mai departe si opreste dupa colt, lasandu-ma undeva intre soc si furie. Cumva, parca simteam ca ma urmareste cineva si rade de mine de se prapadeste. Nu-i problema, si eu as fi facut la fel. Ma mut in cealalta statie unde astept din nou. Cand apare, ma urc in el si cobor la prima, conform indicatiilor primite. Doar ca prima statie era undeva in the middle of nowhere pentru mine. Stau putin, ma invart… Ce sa fac?… Pun mana pe telefon, desi stiu ce urmeaza: „Aaa… Ana?…” Pauza. Hohote infundate de ras. „Te-ai ratacit, nu-i asa?”. Deja sunt previzibila, pana si pentru cei pe care ii cunosc de putin timp. Imi explica ea pe unde sunt si ce tre sa fac ca sa ajung la metrou. Ajung, intr-un final, la metrou, unde vad o statie de taxiuri. Aleg un taxi si ma urc in el. Ii spun omului unde vreau sa ajung si ma intreaba pe unde sa o luam. Ii spun, la intamplare, un traseu, singurul pe care il stiu, de fapt. Si, spre consternarea mea absoluta, vad ca omul o ia fix pe unde am luat-o eu cu autobuzul. Asa ca, la o jumatate de ora dupa ce iesisem din bloc, dupa 20 de minute de asteptat in frig, ma intorceam tot acolo.

Pentru mine, a fost doar inca o zi intr-un spatiu pe care nu il cunosc si nu il inteleg. Daca ma vedeti pe strada, nu imi cereti directii. Cel mai probabil sunt la fel de pierduta ca voi.

Posted on Ianuarie 17, 2010, in Zile bune si nebune and tagged . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. iaaaar?
    cam atat pot sa zic… iaaaar?

    Apreciază

  2. si am incercat… mai intai m-am gandit sa-ti transmit portiunea de adn utila ca gps… pe urma m-am rugat sa ai profesori buni la matematica, geografie si desen… pe urma… 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

