Dialog

Stateam sprijinita cu o mana de tocul usii, pregatita sa ies din camera, cand m-a oprit brusc un gand. „Oare care e capitala Qatarului? Niciodata nu am tinut minte…” Imi place geografia, intrebarile de genul sunt normale, mai ales cu profesoara pe care am avut-o (care era foarte tare si foarte a drq) care ne-a pus sa invatam toate capitalele lumii. Ceea ce m-a surprins a fost vocea din interiorul meu, diferita de prima voce, care a spus „Eu n-am stiut niciodata a cui capitala este Doha… A Ecuadorului? A cui o fi?” Ceea ce m-a socat a fost raspunsul primei voci „Nici eu nu stiu”.
Cat timp a durat dialogul acesta, probabil cateva secunde, totul se oprise in jurul meu. Dupa ultimul schimb de replici, am revenit cu picioarele pe pamant, am mers la calculator, Google search „Qatar”… Ca sa vad cum apare frumos pe primul rezultat al cautarii (acum nu mai apare la fel) „Qatar, emirat arab situat in … cu capitala la Doha…”.
Deci da. Teoretic, eram trei si nimeni nu stia. Dar le-am potrivit pana la urma.

Posted on Ianuarie 20, 2010, in Zile bune si nebune. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

