Maturizare

Consider ca am invatat cate ceva despre mine, despre alti oameni, despre lume si viata in general. Mai adaug la asta si un strop de responsabilitate si de constientizare. Si acum ce, asta inseamna ca sunt un om mare?

Mi-e frica sa nu fiu prea incapatanata ca sa inteleg scopul schimbarilor. Ca vorba aia, ti se dau exemple pana intelegi. Si din cate exemple am primit pana acu’, inteleg ca sunt un caz jalnic de incapatanare, orbire si asa mai departe. Daca tot doare, macar sa invat ceva din asta. Cel putin, asta am observat eu ca e  util. Merg pe strada si, in loc sa ma gandesc la problemele cotidiene, ma intreb ce am eu de invatat. Care e scopul schimbarii si ce imi scapa mie din vedere. Spanzurat, Nespanzurat, nu mai am chef sa ma dau cu capul de pereti pana inteleg.

Si cum se intampla de obicei cand te gandesti fara oprire la ceva, mai pierzi din perspectiva. Si atunci apare o interventie din exterior care iti spune sa ai rabdare. Si are dreptate. Daca ma stresez in continuare, nu o sa obtin nimic, decat stagnarea de care am mai scris. Si acum, voi incerca sa las lucrurile sa curga.

Posted on Ianuarie 25, 2010, in Zile bune si nebune. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. Cu cat ne gandim mai mult cu atat ne dam seama ca stim mai putine…

    Apreciază

Lasă un răspuns

