Zi verde :D

Yep, 17 martie, St. Patrick’s Day si, desi nu sunt din Irlanda (desi mi-as dori), o serbez si eu. Nu de alta, dar mie mi se pare genial sa existe o  zi in culoarea ta preferata :D. Asa ca ziua asta ma bucura. De obicei.

As fi vrut sa merg in centrul vechi, unde e azi un spectacol in aer liber dedicat acestei zile (muzica traditionala irlandeza, rock-celtic, spiridusi, tot felul de chestii faine pt. mine), dar… e una din zilele alea in care sunt multumita ca am ajuns acasa. As fi vrut sa beau macar o bere neagra, in onoarea zilei, dar… Eh, cu berea poate se rezolva cumva :)).

Doar ca nu pot scapa de statistica. Nu pot sa o las la facultate, o iau cu mine acasa. Am ajuns sa am cosmaruri cu seminaristul pe care il adora cateva colege de-ale mele. Cosmaruri in care refuza sa ma bage in examen, deoarece am intarziat cu tema sau chestii d-astea. Si daca merg la spectacol sau ies sau whatever in seara asta, chiar o sa intarzii cu tema aia minunata si atunci totul o sa se transforme in realitate… Bine, nu chiar, dar asta e impresia mea. Nu stiu de ce m-a prins atat de rau statistica, poate pentru ca toata lumea din jurul meu vorbeste numai despre asta si despre teme si proiecte si partiale si… La un moment dat, m-am lasat prinsa si aia e. Acum ca am realizat asta, ma astept ca in zilele urmatoare sa imi treaca :)).

In fine… Poza draguta de St. Patrick’s.

Posted on Martie 17, 2010, in Zile bune si nebune and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

