Revenind in Bucuresti

Dupa o vacanta in Brasov terminata subit datorita plecarii neasteptate a gazdei in tarile calde, am avut parte de my best weekend in a looooong time. Am aparut cu bagajele intr-o mana si cu o punga plina cu chestii gen Nutella, biscuiti and so on, la usa ei. M-a primit si m-am instalat imediat, ca la mine acasa, cum se intampla de obicei.

A fost un weekend atat de simplu, dar absolut minunat. Un weekend ca intre fete, nimic neobisnuit. Am povestit, am facut planuri, am ras, am stat degeaba, am mancat bunatati, poate putin prea multe, dar asa se intampla cand stai cu cineva cu care te simti in largul tau, am probat haine si pantofi, am ascultat muzica, ne-am uitat la filme si seriale cu tipi buni si am iesit noaptea la plimbare. Probabil a fost noaptea noastra norocoasa, pentru ca am iesit la 1 noaptea in Berceni si ne-am intors intregi acasa. Strazi goale, liniste, lumini si atat. Asta era Bucurestiul intr-unul din momentele sale bune.

In rest, da, Bucurestiul e un oras pe care il injur zi de zi. Dar sunt unele chestii faine, din cand in cand. Si, dupa cum am aflat dupa perioada petrecuta in Brasov, unele chestii fara de care nu pot trai. Sau dormi. Cum ar fi zgomotul, de exemplu. Se pare ca eu, care de obicei dorm bustean, la nesfarsit, nu pot adormi in liniste. Nu intelegeam de ce, in prima noapte, nu adormeam. Am stat ore intregi sa ma invart si sa ma foiesc si nimic. A doua zi, mi-am dat seama. Era atat de liniste, ca imi auzeam tiuitul ala din urechi. Ala care suna cand e prea liniste. Si nu pot sa adorm daca nu aud zgomotul masinilor, claxoane ocazionale, latrat de caini, pasi pe strada… La asta nu ma asteptam: sunt bucuresteanca.

Posted on Aprilie 12, 2010, in Viata in Bucuresti and tagged . Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. girls gone wild? :))
    data viitoare ar trebui sa renuntam la nutella.
    intrebare: esti bucuresteanca si esti mandra de asta? :))

    Apreciază

    • midnightfrenzy

      La nutella nu renunt! Dau…cartofii prajiti pe nutella.
      Poate ca in secret, in adancul fiintei mele, unde nu stie nimeni, sunt un pic mandra. Poate.

      Apreciază

Lasă un răspuns

