Mai sunt si zile proaste

Cum ar fi asta de azi. Care inca nu s-a terminat, dar mi-e frica sa mai fac ceva, ca poate se dezlantuie fortele universului pana la 23:59:59. Si nu stiu cat as mai rezista.

Si cum ziua proasta, de dimineata se stie, ziua de azi a inceput devreme, la 8.30. Prima parte de cursuri s-a terminat la 11 si de atunci a trebuit sa pierd vremea pana la 2, cand era urmatorul curs. Asta in frig, obosita fiind, iar lipsa de chef nici nu mai are rost sa fie mentionata. M-am plimbat, am mers la cantina – si cu ocazia asta am descoperit unde intalnesti oamenii din facultatea ta. Ca deh, cum noi suntem 40 de amarati la specializarea noastra, izolati in Centrul NATO, nici nu ii stim la fata pe ceilalti. Ei bine, azi am vazut o parte din ceilalti. Petrec timp la cantina. Ma voi intoarce la cantina, si nu doar pentru ciorba buna. La 2 fara ceva am inceput sa ma lupt cu fortele secretariatului. Needless to say, am pierdut. Apoi am aflat ca nu se mai tine cursul de la 2. Si ca cel de la 4 se va tine de la 6.

Si uite asa am stat eu de la 11 la 6, pierzand vremea si banii. Pe un program prost facut caruia trebuie sa ma conformez.

Cum nu am mai avut o zi ca asta in foarte mult timp, aproape ca nu am recunoscut-o la inceput. Aproape ca nu mi-am dat seama ce mi se intampla. Si apoi, am recunoscut-o… Era ziua proasta. Aia din gramada de zile proaste dintr-un an, care ti se servesc ocazional, ca sa nu mai stai mereu cu capul in nori, visand la fluturi verzi.

Posted on Aprilie 15, 2010, in Zile bune si nebune and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

