APIO

Zilele astea am inteles de ce ajung unii oameni workaholici. Noroc ca m-am prins din timp de treaba asta si probabil ca n-o sa aprofundez subiectul. :))

Tot zilele astea e  conferinta APIO, unde am participat in organizare. Au fost doua zile lungi. Mai urmeaza o zi lunga si inca o jumatate de zi.

High self esteem dupa primele 2 zile de munca, deoarece m-am prins eu asa ca nu sunt iremediabil de nepriceputa. Ba chiar, ma descurc destul de bine la organizare. Culmea, fiind o persoana atat de dezordonata.

Low coherency, though. Asta datorita programului de 10 ore in prima zi si vreo 12 in a doua. Urmeaza 14 maine, daca nu ma insel. Asa ca voi termina aici.

Posted on Aprilie 22, 2010, in Zile bune si nebune and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

