Cooking skills

Astazi, intr-un avant romantic de nestapanit, m-am apucat sa gatesc. Snitel cu cartofi prajiti, nimic complicat. Adica te-ai gandi ca e ceva basic, n-ai cum s-o dai in bara la ceva atat de simplu. Ei, bine…

Asa ca m-am decis sa las gatitul pentru ceilalti. Nu are rost sa fac risipa cand alti oameni s-ar descurca perfect cu ceea ce stric eu. Pur si simplu imi lipseste chestia aia care sa ma faca sa ma descurc in bucatarie. Gatitul e o aptitudine pe care nu o am. Oi avea altele, nebanuite, necunoscute… Cine stie? Poate o sa ma duc si o sa ii cer lui Dragos Iliescu sa imi faca un test de aptitudini, sa vad ce ocolesc de acum incolo.

Nu stiu cum de nu mi-am dat seama pana acum. Adica… Ma plictisesc sa stau de una singura in bucatarie, mi-e frica de foc, abia reusesc sa aprind aragazul, sunt in general neatenta si nu am simtul timpului. Si dupa cati ani au trecut de cand am inceput cu tentativele de gatit, cele mai decente chestii pe care pot sa le fac sunt salatele si tiramisu. Si doua tipuri de paste. La revedere, gatit!

Posted on Aprilie 27, 2010, in Zile bune si nebune. Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Sa stii ca unii oameni chiar nu pot sa gateasca… si nu incerc sa fiu rea acum, dar daca ne uitam in trecutul tau, se poate observa faptul ca esti total p dinafara, iar bucataria nu te vrea. Nu uita ca stii sa faci si mancare de mazare ! :))
    Iar salatele… :-s … stii ca trebuie sa folosesti cutitul, nu? :-s

    Apreciază

  2. las’… atata timp cat mai pot sa tin cutitul in mana, promit ca nu o sa mori de foame :))

    Apreciază

Lasă un răspuns

