O alta dezorientare in spatiu

O alta chestie de care ma las e orientarea in spatiu. Alta solutie nu am dupa ce am luat-o pe acelasi traseu gresit de 2 ori in decursul ultimei saptamani. Si a doua oara eram convinsa ca pe acolo trebuie.

Nici nu trebuie sa ma chinui cu orientarea in spatiu; mereu s-au gasit in jurul meu oameni mult prea dornici sa imi arate care e drumul cel bun. Si daca pana acum m-am incapatanat, de acum incolo as putea sa o las balta si sa ma las pe mana celor care stiu.

Posted on Aprilie 27, 2010, in Zile bune si nebune and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

