Matza

Am luat o pisica de pe strada. Azi-noapte. Spre disperarea prietenilor cu care eram. Si am bagat-o in casa; presupun ca am sa o tin pana joi, cand vine tata cu o falca in cer si una in pamant sa o dea afara. E alergic, nu ca ar fi o persoana atat de insensibila. Ma intreb oare care a fost fata mamei mele in clipa in care s-a trezit de dimineata si a gasit un pisoi dormind pe un scaun din bucatarie… Am si o explicatie pentru ce am facut. In primul rand, pisoiul asta seamana teribil cu ultimul motan pe care l-am avut si care a murit calcat de masina, acum vreun an. Si apoi, face parte din lista de chestii pe care trebuie sa le fac inainte de 20 de ani. Pentru ca am asa o lista. Si asta pentru ca nu vreau sa fac 20 de ani, inca nu ma simt suficient de implinita ca sa ajung la 20. Asa ca mai fac lucruri dintr-astea…

Posted on Iunie 26, 2010, in Zile bune si nebune and tagged . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

