Noi si gatitul

Noi doi suntem fericiti, dar oarecum nepriceputi in ale gatitului. Lasa, ca in entuziasmul inceputului, ne gandim ca nu murim de foame. Ce sa mai, luam mezeluri de la Gigi, ca in fiecare dimineata, si traim pe sandvisuri. Sau pe cele 12 feluri de mancare pe care stiu sa le fac. Salata, sandvisurile, clatitele si tiramisu sunt incluse. Culmea, se pare ca eu am cele mai multe cunostinte in domeniul gatitului. Ceea ce spune multe despre cat de eficient putem muri de foame :))

Nu stiu de ce am sperat eu ca o sa dau peste cineva care stie sa gateasca. Dar nu oricum, ci zeci de feluri, ce mai, restaurant in toata regula, doar pentru mine. Dar n-a fost sa fie. Se pare ca gena feminina din mine, aia care se ocupa de cooking skills inca de cand stramoasele mele erau in pestera, vrea sa se afirme. Ori asta, ori am in karma scris sa dau foc la bucatarie intr-o zi.

Am stiut intotdeauna ca nu o sa fiu tipul acela de femeie care pregateste o cina romantica si asteapta cuminte, cu lumanarele aprinse pe masa. In primul rand, pentru ca, mai mult ca sigur, m-as impiedica de masa, lumanarile ar zbura si as da foc la ce as apuca. Apoi, mai e partea cu pregatirea cinei. Nu, clar iese din discutie. Si totusi, parca e ceva romantic in faptul ca incropim mese, asa cum putem, din ce apucam, si mancam impreuna, razand de cat de nepriceputi suntem.

Posted on August 7, 2010, in Zile bune si nebune and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

