Revolta impotriva insectelor

Gata, am gasit o problema la vremea de acum. Adica, bine, fie, mai mor oameni pe strada, mai am cate o cadere de calciu, dar nu asta e. Nu, nu… Ce nu pot accepta sub nici o forma sunt insectele. Bun, ma sufoc, mor de caldura pe strada, dar nu ma bombarda cu insecte din toate partile. Cu asa ceva nu pot trai. In primul rand, nu le suport in general, iar acum s-au si inmultit. Populatia de paianjeni de la mine din curte s-a marit de cinci ori. In alti ani, era un singur paianjen care isi gasea loc undeva intre zid si treptele exterioare. Acum sunt 5!

Si, da, ca sa fie totul complet, acum cateva zile am facut incredibila descoperire ca intre plasa si geam exista un spatiu de cativa milimetri. Nu, eu nu m-am asteptat la asta, ma asteptam sa se inchida complet. La ce bun plasa cand intra toate ganganiile posibile prin fanta aia? Mi-am dat seama de asta intr-o seara, cand am auzit un zgomot de ceva care cadea pe podea. Cand m-am uitat, un gandac aterizase pe podeaua mea verde, venind de pe pervaz. M-am dus sa cercetez problema si atunci am aflat infioratorul adevar. Daca afara ma ataca din toate partile, acum nu mai sunt in siguranta nici inauntru. Si, desigur, am vazut filmele cu insectele care ataca oameni si case. Fictiunea ca fictiunea, dar pe mine nu m-ar mira sa se intample asta. Aproape ca ma astept.

Si-asa mi-a luat o vreme ca sa ma obisnuiesc (cu greu) cu bacteriile si restul chestiilor care locuiesc pe pielea mea. Si am facut-o ca n-aveam incotro, ori acceptam asta, ori o luam razna. Dar macar pe alea nu le simt cand se urca pe mine si se plimba pe pielea mea si ma mananca de vie…

Posted on August 9, 2010, in Zile bune si nebune and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

