Inainte de plecare

Maine se pleaca la mare, devreme, ca doar merg cu oameni punctuali si matinali si asa mai departe. Responsabili, asa, de felul lor. Ceea ce nu se potriveste intocmai cu stilul meu, dar faptul ca ma duc la mare ma face sa uit de tot si sa fiu mult mai receptiva la stilul lor.

Pana si telefonul meu stie ca ma culc tarziu si dorm putin in seara asta. Cand am pus alarma, saracul a incercat sa ma convinga sa o pun in ziua urmatoare, la aceeasi ora. Apoi m-am gandit ca mai bine raman treaza pana dimineata. Ce rost mai are sa dorm? Sigur as gasi cu ce sa imi ocup orele astea, mai o completare mica la bagajul care oricum se va inchide abia dupa ce ma voi lasa cu toata greutatea pe el, sa il presez si sa il oblig astfel sa accepte o inchidere decenta, fara sa pocneasca sau ceva. O carte nu pot sa citesc. Am imbatranit. Am observat eu ca imi obosesc foarte repede ochii si dupa cateva pagini, ma ia somnul. Poate ar trebui sa imi port ochelarii. Daca i-as avea la mine… I-am lasat la el, ca doar ma simt acolo ca la mine acasa si imi imprastii lucrurile peste tot.

Laptopul nu mi-l iau. E singurul loc in care nu mi-l iau, ca in rest, e nelipsit. Una din prelungirile mele exosomatice, dupa cum zicea Florin Munteanu. Cealalta prelungire e telefonul. In primul rand, nu mi-l iau pentru ca la mare e nisip. Peste tot. Si daca accept sa am eu, personal, nisip peste tot, asta nu se aplica si pentru laptop. Si, pe langa asta, cred eu ca prinde bine sa stau cateva zile fara tehnologie. Macar de cateva ori pe an. Telefonul nu se pune ca tehnologie, el e din oficiu. Si nu ca as fi dependenta sau ceva, doar ca trebuie sa fie acolo. O sa trec la clasicul scris pe caiet, e mai fain asa. Daca reusesc sa si fac asta, o sa fie o imagina faina… Eu, marea si un caiet gol.

Posted on August 10, 2010, in Zile bune si nebune and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

