Nepotriveala

M-am trezit intr-o dimineata si mi-am dat seama ca lipsea viata mea. Peisajul era aproape acelasi, semn ca nu m-am trezit, din greseala, in viata altcuiva. Nu, stateam pur si simplu acolo si ma uitam in jur, facand repede calcule, mergand fuga-fuga pe diverse fire si… nimic. Nu eram unde trebuia sa fiu. Nu ca ar fi un loc rau cel in care ma aflu acum, e ok, doar ca nu era deloc in plan. Ceea ce nu stiu daca e un lucru bun sau unul rau. Nu pot spune nici ca ma simt complet dezorientata, atata doar ca la un moment dat in trecutul meu, nu m-as fi asteptat la asta.

Nu stiu nici momentul in care am schimbat directia, probabil eram atat de prinsa de lucruri marunte incat nu am realizat ca schimb viata, asa cum iti schimbi cartierul sau locul de munca. Am ramas acelasi om, plimbandu-se pe strazile din Bucuresti, dimineata, la pranz, seara… Atata doar ca e mai cald decat imi aminteam, iar zilele nu mai sunt la fel. La fel si Bucurestiul, se schimba usor-usor. Si el ca toate celelalte lucruri din jurul meu care s-au schimbat pe furis sau poate chiar in fata mea, iar eu nu am vazut nimic.

N-am nimic cu schimbarea. Sunt alti oameni care se roaga pentru schimbari in viata lor, iar eu le primesc asa din senin si nici macar nu ma prind. Ce ma ingrijoreaza este faptul ca mi-am dat seama abia acum si cine stie cand am disparut din vechea mea viata. Imi e teama, mai mult ca orice, sa nu ajung ca oamenii care traiesc robotic si uita de ce e in jurul lor. Nu vreau sa ratez ce se intampla in viata mea, sa ma trezesc intr-o dimineata undeva si sa nu stiu de ce sunt si cum am ajuns acolo, iar scuza sa nu fie alcoolul. De data asta, am avut noroc cu podeaua verde pe care nu o pot confunda si cu buletinul care era aruncat intr-o geanta langa pat. Brusc, m-am trezit la realitate. 

Cu aia veche habar nu am ce s-a intamplat.

Posted on August 18, 2010, in Zile bune si nebune and tagged , , . Bookmark the permalink. 3 comentarii.

  1. Poti privi in trecut dar nu poti reveni in el. Trebuie sa te obisnuiesti cu viata ta cea noua si sa te bucuri de ea cat de mult poti. Hug little one!

    Apreciază

  2. Eu cred ca nu vei pierde niciodata viata trecuta, ea exista mereu (ca si viitorul de altfel) in subconstientul tau, dar cel mai important din punctul meu de vedere acum ar fi sa te relaxezi si sa fi linistita si fara frica (don’t worry be happy 😉 ) si sa experimentezi toate lucrurile de acum care-ti fac placere, pentru ca, experimentant te-ai schimbat si privesti lumea cu alti ochi pe zi ce trece (e normal) si alte valori devin mai importante pentu tine fata de valorile din trecut…

    Apreciază

  3. midnightfrenzy

    Pai… Da, dar nu chiar.

    Apreciază

Lasă un răspuns

