Inca un pic pana la Sibiu

Daca tot nu aveam ocupatie, mi-am gasit. Am inceput sa impletesc bratari si, ce este cel mai surprinzator, pentru o persoana fara pic de coordonare, e ca imi si ies cum trebuie. Avantajul pe care l-am zarit, dincolo de faptul ca fac bratari dragute, e ca pot sa pun cat verde vreau. Pot sa creez, intr-o deplina libertate, verde. Munca mea din ultimele zile se va duce la Sibiu, la Festivalul Medieval „Cetati Transilvane”, unde am stiut ca vreau sa merg de la bun inceput. Adevarul e ca vroiam sa prind un festival in orasul asta de cativa ani, iar acum, ca sa compensez toate festivalurile pierdute, nu doar particip, ci sunt si intr-o breasla. A Magicienilor, desigur. Iar costumatia medievala este obligatorie. Ceea ce inseamna foarte multe vise implinite, toate la un loc.

Maine plec, in sfarsit, in Sibiu, unde n-am mai fost de… Din iarna, poate? Oricum, pentru un loc pe care eu il consider un refugiu si unde as putea sa plec de una singura si sa stau pur si simplu pe strazi, o vizita la cateva luni nu ajunge. Ma duc la deschidere, ma duc sa defilez, ma duc sa stau cu breasla mea si sa facem chestii de-ale noastre. :X

Momentan, suntem in plin proces de creatie…

Posted on August 25, 2010, in Zile bune si nebune and tagged , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

