Dalai Lama

Nu stiu daca e vina lui Brad Pitt pentru ca am ramas marcata de Sapte ani in Tibet sau daca doar am fost cucerita de stilul de viata sau de stilul de credinte al budistilor, cert este ca ceva s-a intamplat. Nu sunt vreun fanatic religios, dar ma simt atrasa de spiritualitate.

In orice caz, am aflat recent ca Dalai Lama merge in Ungaria, in Budapesta, prin septembrie (18-19 septembrie). Si aici s-au unit toate interesele mele: fascinatia pentru budism si pentru cultura orientala, pasiunea pentru haine care mi-a cuprins fiinta cand mi-am dat seama ca in Austria ajungem imediat, cheful de a iesi din tara, chiar daca as merge in Ungaria (si totusi Budapesta e frumoasa si are statui multe si verzi). Asa ca ma duc si eu. Si ma entuziasmeaza ideea ca ma duc. Si mai mult decat atat, e si el, personajul. Cu viata lui, cu fuga din Tibet, cu promovarea pacii si a compasiunii peste tot prin lume.

Dar pana atunci mai e o vreme, mai vizitam Oradea, mai facem o terapie… Ne ocupam si noi timpul cum putem.

Posted on Septembrie 14, 2010, in Zile bune si nebune and tagged , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

