De toamna

Cat am asteptat sa fie toamna, cate luni au trebuit sa treaca pana sa ajungem aici… Culoarea aia albastra a cerului, pe care o tin minte din copilarie, cativa nori, din cand in cand, orasul incepe sa se coloreze puternic; oamenii, la fel.

Ploua si nu ma deranjeaza deloc asta. Nu m-ar deranja nici sa ies din casa pe vremea asta, sa beau un ceai prin centrul vechi, dar parca toata vremea asta nu ma lasa sa ma dau jos din pat. Si nu vad nici urma de vinovatie pentru asta, pana si constiinta mea e zen.

Aici e refugiul meu. Si nu atat aici, cat acum. Momentul asta conteaza, pentru ca e al meu si pentru ca pot sa ma bucur de el. Pentru ca am regasit parti mari din mine cat am fost plecata, pentru ca mi-am dat seama ce imi doresc si uitasem ca imi doresc, pentru ca am iar incredere, cat de cat, in mine si, astfel, am redevenit cea mai importanta persoana pentru mine. Am venit acasa cu povesti de spus in fata unei ciocolate calde si am gasit oameni care ma asteptau si cu care impart farame din ce am gasit.

Ma bucur de toamna, pentru ca imi aduce liniste. Imi aduce si inceputul de facultate, iesirile cu colegii si cafelele matinale. Si, cel mai important, imi aduce multe cadouri in noiembrie. 😀 Stiu ca ce spun suna optimist si sociabil si foarte necaracteristic mie, dar asta e efectul toamnei asupra mea – ma entuziasmeaza. Si e si bucuria de a fi acasa, in sfarsit, intr-un loc cunoscut si cald si frumos, in care imi place sa stau. Neurastenia de toamna e departe de tot. Si daca nu se duce rapid starea asta, mi-e ca de atata entuziasm, zilele astea ma apuc sa-mi pictez peretii. Poate ma apuc si de facut ordine. Ceea ce, totusi, n-ar fi un lucru atat de rau, nu?

Posted on Septembrie 29, 2010, in Zile bune si nebune and tagged , , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

