Noiembrie

Am trecut de intrebarea cu „unde sunt eu in viata mea?”. M-am gasit, sunt aici. Problema e ca nu inteleg nimic din ce e in jurul meu, pentru ca totul e nou si nu e nici o particica de vechi de care sa ma prind. Si nu e vorba de sentimentul de apartenenta, ca, slava Domnului, n-am mai simtit niciodata atat de mult ca acum ca apartin de ceva. Caut doza aia de familiaritate, de cunoscut, cum isi cauta un dependent fericirea in drog. Febril, fara oprire, marind intensitatea stimulilor, schimbandu-i, exact ca intr-un experiment.

Rezultatul e ca a inceput noiembrie si mie nu mi se pare cunoscut. E luna mea din an, cel putin de pe 1 pana pe 19. Sau asa era inainte… A inceput facultatea de ceva timp si e locul in care ma simt bine, mult mai bine decat ma simteam in liceu. Sau asa ramasese informatia de anul trecut. Facultate – bun, liceu – rau. Poate as vrea sa ma intorc la liceu, dar nici o vizita in trecut n-o sa imi aduca ce imi lipseste. Pentru ca am parasit trecutul, vroiam ceva mai bun, meritam ceva mai bun si vroiam sa schimb ceva. Si probabil am schimbat multe, am taiat in stanga si in dreapta, am rupt pagini de povesti si am ars etape pentru ca vroiam sa scap, sa fug cat mai repede spre un alt happy place.

Schimbarea e ceva normal. Oare cu cat sunt mai multe schimbari, cu atat creste timpul in care se te adaptezi? Practic, la suprafata nu s-a schimbat nimic. Am acelasi program, aceleasi seri de vineri si de sambata petrecute dansand si cu alcool, aceleasi cafele cu prietenele, atata doar ca poate am schimbat locatia, aceeasi pasiune pentru seriale, acelasi frig in oase dimineata, aceeasi nuanta de verde peste tot.

Pana una alta, facem pauza de la problemele existentiale si ne apucam de invatat. Neuropsihologie. Bonus – manualele de anatomie din liceu, pentru ca uneori e bine sa nu arunci lucruri.

Posted on Noiembrie 8, 2010, in Zile bune si nebune. Bookmark the permalink. 2 comentarii.

  1. ce bine ai spus la sfarsit…”uneori e bine sa nu arunci lucruri”…eu le-am cam aruncat sau dat..dar ma rog,o s aincerc sa-mi cotrobai printr-un coltisor de memorie sa vad daca mai gasesc ceva care m-ar putea ajuta la neuro…btw, felicitari ca ai avut curajul sa schimbi ceva atunci cand ai simtit ca nu te mai multumeste situatia in care esti…>:D<

    Apreciază

Lasă un răspuns

