Stropul de magie urbana

Mie imi place camera mea, asa verde cum e si mica, plina de lucruri, de amintiri frumoase, de cadouri si tot felul. Ma simt in siguranta aici, e un loc safe. E drept ca mai sunt bocanelile obisnuite, pasii care se aud pe coridor, lustra care se mai clatina, usa care se mai deschide, scartaind, in special cand sunt singura acasa. Dar e ok. Mostly.

Si mai sunt seri in care ceva imi atrage atentia. Ma uit brusc pe fereastra si vad, pe deasupra lumanarii verzi care sta tot timpul aprinsa, luna, imbracata in nori, dar luminand puternic printre crengile negre din dreptul camerei mele, fix ca intr-o poveste de groaza care se respecta. Delirul datorat febrei oricum aduce in jurul meu lucruri care nu sunt tocmai aici. Si mai e si luna, care bantuie, noapte de noapte.

Poate toate astea anunta ca se apropie Halloweenul romanesc. Sa se adune usturoiul, sa se presare sarea, sa se lege busuiocul si ce alte lucruri magice mai sunt necesare pentru protectia oamenilor. Caci spiritele nu vin doar cu vesti de pe alt taram, ci cer si plata si nu stii niciodata daca poti s-o duci la capat.

Mi s-ar parea dragut sa tin un Sfant Andrei, asa cum ar trebui sa se tina. Ar fi singura ocazie din an in care as putea sa torn sare la ferestre si la usi, ca in Supernatural, fara sa par atat de sarita de pe fix. In rest, cu busuiocul am dres-o, am aflat de mult care ar fi potentialul ursit care sa ma suporte. Cu graul, iar nu-i de mine, ca daca e sa fiu urmatorul an bolnava si sa am parte de belele, macar sa nu stiu. Sa fie surpriza. Si de aflat lucruri de la spirite, nu multumesc, decat daca vor sa-mi completeze aici un chestionar mic si un test de personalitate si, daca au timp, sa participe si la experimentul meu cu perceptia subliminala. Nu? Eh, asa ma gandeam si eu…

Imi doresc sa traiesc un an la tara, cu toate traditiile si obiceiurile respectate pana la ultimul cuvant. Insa pana atunci, o sa atarn frumos undeva o funie de usturoi, ca sigur am una, si o sa presar un fir de sare, sa ma simt eu bine.

Posted on Noiembrie 29, 2010, in Zile bune si nebune and tagged , , . Bookmark the permalink. 5 comentarii.

  1. Ti-ai reparat becul ?:))

    Apreciază

  2. :))))))))

    Apreciază

Lasă un răspuns

