De ce se tremura?

Zile din ce in ce mai proaste. Poate s-au distribuit gresit pe parcursul anului si acum trebuie sa se faca norma de zile proaste, repede-repede pana la sfarsitul anului. Sa dea bine la raport.

Nu conteaza ca ne zbatem ca pestii pe uscat sa ne terminam niste nenorocite de masuratori cu care am fost amenintati de la inceputul anului. N-o sa aveti timp, va zic eu de pe acum ca o sa va chinuiti! Multumim. Chiar asa e, nu avem timp si da, ne chinuim. E in regula acum?

Nu conteaza nici ca temele de proiect se schimba de la o ora la alta sau ca aparatele se blocheaza sau ca nu exista organizare sau ca noi ar fi trebuit sa fim experti in utilizarea aparatelor, desi nu le-am atins niciodata. Nu, nu, astea se rezolva. Sau nu, si aia e. Cui ii pasa?

Si nici faptul ca ora de ora suntem testati la randul nostru, mici cobai in laboratorul de experimentala. A fost destul de distractiv la inceput. Macar de ne-ar ajuta la ceva pe viitor. Ca daca da, atunci am zice ca se merita sa ne obosim atata cu toate luminitele si pedalele si butoanele si manetele si tot.

Am trecut peste astea, le-am lasat undeva in urma. Or sa se rezolve cumva, chiar daca pare imposibil acum. O chestie nasoala e alta. Sa faci teste si din ele sau din unul singur, irelevant, profu’ sa traga concluzii ca tu ai probleme. Neurologice. Si sa mai faca si caz pe tema asta. Nu discutam aici de faptul ca n-are vreo urma de pregatire medicala.  Dar sa-i spui unui ipohondru nevrotic si anxios ca s-ar putea sa aiba o afectiune grava e ca si cand ai impinge o babuta pe scari. Serios, nu poti sa faci asta. De fapt, nici nu stiu ce m-a deranjat atat de tare: faptul ca as putea sa am o problema reala sau ideea ca cineva mi-a trantit in fata o potentiala problema de sanatate, fara vreun pic de politete. De parca vorbim zilnic despre faptul ca suntem pe moarte, cu diversi necunoscuti. Plus ca mie imi si place foarte mult sa fiu criticata sau judecata sau sa imi spuna cineva ca exista ceva imperfect la mine. Dincolo de asta, am ajuns un simplu material de experiment, trecut prin toate testele. Exist numai in parametri, iar astia n-au pic de umanitate in ei, asa ca nu pot fi jigniti sau raniti.

In orice caz, raspunsul la aparenta problema din seara asta era destul de simplu si nu implica vreo chestie medicala. De ce imi tremura mie mainile la tremormetru? Ei bine, de nervi!

Posted on Decembrie 14, 2010, in Zile bune si nebune. Bookmark the permalink. 4 comentarii.

  1. Piticot, de ce te agiti tu ca o sticla de Pepsi? Numara pana la 5 si respira adanc. Ai trei variante de raspuns:

    1. Nu mor caii cand vor cainii!
    2. Ce nu te omoara te face mai puternic.
    3. Tot raul e spre bine.

    Si, ca sa nu te simti singura, sa stii ca suntem multi care traversam aceasta perioada ca si cum am fi in remorca, pe aratura. Leaga centura de siguranta mai strans de Sinele tau superior caci chiar daca tractorul pare ca merge la viteza maxima, asfaltul nu e foarte departe. Ne vom linisti curand si vom privi in urma la norul de praf cu sentimentul ca am participat la o aventura off-road din care am iesit cu bine.

    Pupici,M

    Apreciază

  2. Oare ce se masoara cu tremormetrul?
    Poate tremurul ? Sau temerile… los temores – cum ar zice Cervantes.
    Nu-ti mai bate capul cu nimicniciile oamenilor marunti. Ei nu stiu sa vada pomii infloriti, nici sa auda zumzetul de albine. Pentru ei totul e rugina, ca amintirea lucrurilor visate de ei candva, demult, cand nu se lasau coplesiti de propria lor rautate.
    Fii ca bradul: verde si frumos ! Forever !

    Apreciază

  3. Cautam chestii despre perceptia subliminala, nevrotism si altele.. am ajuns aici. fml.

    Apreciază

Lasă un răspuns

