After forever (comes reality)

Leapsa de la Mitro.

Food of the year: Maldarul de scoici din Bulgaria. Pate pe paine. Piure cu copanel punct de la Buzoi. Si smantana pe paine cu ardei iuti murati si maruntiti.

Drink of the year: Tequila Jose Cuervo. Si nefiltrata in toate orasele posibile. Si, mereu, vodka. Aoleu, si B52 😐

Party of the year: Tuaaaateeee. Minus alea care nu mi-au placut.

Song of the year: Rock FM. Nu, prea general. Piece of my heart si Summertime de la Janis Joplin, You can’t always get what you want de la The Rolling Stones, Stairway to heaven de la Led Zeppelin, Comfortably numb de la Pink Floyd, Come as you are de la Nirvana, In the middle of a heartbeat de la Helloween, obisnuitul Outlaw torn de la Metallica si, o scurta vreme, Kiss – I was made for loving you.

Site of the year: vplay.ro si google.ro, cautand cazare, bilete de tren si concerte.

Blog of the year: LMAOGTFO.

Relative of the year: Poate mama adoptiva.

The ‘Oups! I did it again…’ of the year: Pai, din gafa in gafa…

Friend of the year: Mitro.

Lover of the year: N-avem finalisti.

Clothing of the year: Bocancii. Si rochiile de vaduva.

Trip of the year: Pai tot anul – Sibiu, Vama, Constanta, Olanesti, Buzoi etc.

Statement of the year: De nervi. FEFE. Eu nu sunt de acord. Ma derutezi. Si stii ce ma mai deranjeaza? Mai vreau un shot! N-ai limite!

Social platform of the year: Bucata de plaja din fata Stufului. Strazile din Sibiu. Trenu’ de zi, trenu’ de noapte.

Sport of the year: Staying alive. Supravietuitul cu 6 lei.

Movie of the year: Love and other drugs, The Adjustment Bureau.

Book of the year: Freud – Psihologia inconstientului =)). Witold Gombrowicz – Ferdydurke.

Scent of the year: Betisoare parfumate cu Myrrh. Miros de mare-soare-nisip si sare pe piele si prin haine. Mere.

Game of the year: Jocul vietii.

A venit si vremea primului vin fiert al anului (desi ultimul chiar nu pare atat de departe…). Dupa o seara inedita in care am fost singurele ratacite intr-un bar populat exclusiv masculin si am urmarit intens doua meciuri, am decis sa deschidem sezonul de vin fiert in cel mai bun local pentru asa ceva – Acasa.

Afara e frig-frig, normal ca n-am avut parte de toamna pe care mi-am dorit-o, ca asa am eu mare noroc la vreme. Pentru ca inca mai am drumuri de facut si casa e in reconstructie, haine nu prea am; asa ca stau in rochia de plaja care inca miroase a mare si stau si scriu impresii la rece (la propriu).

Si dupa vara stupida si ametita si calduroasa pe care am avut-o, am intrat in ultimul an de facultate si acum am ajuns la obisnuitul moment in care ingheata tot si… Here we are, hoping for the best but expecting the worst.

Posted on Octombrie 25, 2011, in Zile bune si nebune. Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

