In bataia vietii

Refuz sa ma supar pentru ultima perioada.

Stiu eu cum e viata; vine si te plesneste peste fata si te intreaba daca ti-a placut. Asa e ea, mai sadica. Si daca indraznesti sa te plangi, iti mai aplica un plici peste fata, sa te inveti minte, ca mai bine iti era cu o singura durere, decat cu doua si tu nici n-ai stiut, ignorantule. Iaaaa, sa apreciezi viata de-acu’ incolo, da?

Si ce daca? Ce, daca nu iti merge bine acum, e vreo problema? Ei na, nu mai ai loc de munca. Dar uite ce sanatosi iti sunt copiii! Oops, unul din ei a facut pneumonie, taie ultima replica; deh, daca ai fi apreciat la timp, nu se mai intampla asta. In continuare, nu esti multumit? Nu-i problema, oricum nevasta te inseala. Mai vrei sau ti-a ajuns? „Oh, nu, doamna vietii,  de-acum ma bucur de viata FIX asa cum e!”

Asa si pe aici. Probleme si complicatii cu dintii, genunchiul sensibil busit, glezna sensibila scrantita, viata sociala la fel de dubioasa ca asta-vara, nimic nu revine la normal, prietenii stau si ei si se plang de ale lor, netul pe telefon mi-a mers pentru 2 zile, apoi a cedat, nu mai am jumatate din lucrurile de asta-vara, motanul e iar isteric si ma umple de zgarieturi. Refuz sa zic ceva de viata! Nu ma supar, uite-asa. Da, s-ar putea sa port un ghips minunat de ziua mea. Nu, in continuare, nu ma supar. Ce, am innebunit? Dupa ce ca ma afund, sa ma mai si grabesc?

Dar in unele momente, chiar si eu simt ca nu se mai poate. Un moment de genul ar fi cel de azi, 5 noiembrie, cand, dupa ce ca afara miroase a iarna, in magazine am vazut ca exista deja produse de Craciun. Trei standuri intregi cu stelute de iarna, mosi craciuni, clopotei si sclipiciuri nefondate. Putine lucruri sunt mai triste pentru mine decat sa vad Craciunu-n magazine. De asemenea, la fel de putine chestii imi provoaca indignarea pe care o simt cand vad produse de Craciun pe rafturi, cu 2 luni inainte de sarbatorile de iarna. Va rog, nu va bateti joc de luna noiembrie. E luna mea. Nici macar nu a nins, dar fulgi de zapada plasticosi si stralucitori asteapta sa fie cumparati. Si-asa nu-i cea mai fericita perioada pentru mine, oricum urasc Craciunul and I deal with it pe toata perioada aia oribila, chiar nu e nevoie sa imi prelungiti chinurile cu inca o luna.

Dar pentru ca nu vreau sa fiu disrespectful or anything, voi vedea si ceva bun in chestia asta. Din toata gramada de inutilitati, am ales cea mai frumoasa chestie, de care ma bucur in fiecare an, chiar daca apare iarna – Milka Bratapfel. La care ma voi duce sa meditez acum, sa-mi treaca socul iernii.

Posted on Noiembrie 5, 2011, in Zile bune si nebune and tagged , , , . Bookmark the permalink. Lasă un comentariu.

Lasă un răspuns

